سوگواره «شهید جمهور« با تولید 149 اثر با استفاده از هوش مصنوعی به کار خود پایان داد

سوگواره «شهید جمهور« با تولید ۱۴۹ اثر با استفاده از هوش مصنوعی به کار خود پایان داد

سی تی مگ/سیستان و بلوچستان اولین سوگواره تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان «شهید جمهور« با ارسال 149 اثر به کار خود پایان داد.

سعید دهنوی مسیول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان در گفت وگو با سی تی مگ اظهار کرد: به مناسبت شهادت آیت الله رییسی همراهان شان، مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی تحت عنوان سوگواره «شهید جمهور« نمود.

سعید دهنوی ادامه داد: در طول دو روز برگزاری این سوگواره، استقبال خوبی از آن به عمل آمد و 149 اثر که با استفاده از موتورهای هوش مصنوعی از جمله دال ای، کریا، میدجرنی و… تولید شده بود به دبیرخانه سوگواره ارسال گردید.

وی تاکید کرد: در پایان، داوران سه اثر برتر را معرفی نمودند که توسط خانم ها مهسا ملکی، زهرا شریفی و زهرا انوری نایینی تولید شده بود.

لازم به ذکر است، سوگواره شهید جمهور در ادامه اولین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان بود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، جهاد دانشگاهی و موسسه دیجیتال گستر اوشیدا ذیل طرح شهید آوینی برگزار گردید.

پایان خبر سی تی مگ

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوگواره «شهید جمهور« با تولید 149 اثر با استفاده از هوش مصنوعی به کار خود پایان داد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوگواره «شهید جمهور« با تولید 149 اثر با استفاده از هوش مصنوعی به کار خود پایان داد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه